De workshop is een creatieve brainstorm samen met het team van stakeholders binnen uw bedrijf. Denk hierbij aan collega's van marketing, commercieel, PR en directie. We gaan samen relevante info verzamelen over uw merk en de omgeving. De workshop dient om tot een passend audio briefing te komen. Met de resultaten uit de workshop wordt duidelijk aan welke eisen uw auditieve huisstijl moet voldoen en welke kansen er liggen voor uw bedrijf om geluid als vast onderdeel van de communicatiestrategie in te zetten.
Tijdens de workshop zullen wij samen gaan brainstormen over passende mogelijkheden binnen uw bedrijfsvoering en beoogde doelgroep. Er wordt uitgebreid gekeken naar de verschillende touchpoints en kanalen waarop u nu of in de toekomst actief bent. Verder kijken wij naar de kernwaarden van het bedrijf, de missie, de 'why', de bestaande tone of voice en de visuele huisstijl. Hierbij maken we een creatieve vertaling naar geluiden of instrumenten.
Er wordt ook een interactieve audio quiz gedaan waarmee gepolst wordt welke stijlen muziek passend zijn. Dit geeft ons een goed beeld over het tempo, het arrangement en geschikte genres. Ook bepalen we in de workshop of de brand tune zang nodig heeft en of het audio logo een voice over nodig heeft. We kijken hierbij hoe de 'stem' van uw merk zou moeten klinken. Op basis van een aantal variabelen gaan wij dit plotten, zodat de juiste stem gezocht kan worden.
Deze workshop wordt op locatie gegeven en zit standaard in ons complete huisstijl pakket maar is uiteraard ook los af te nemen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen.
Comments